fredag 17. juni 2011

Restekort

Hei! I de siste har jeg prøvd å bruke en del av restepapirene mine, og da spesielt mønsteark. Skal vise dere noen enkle og flotte kort jeg har liftet fra Else. Her ser du de fire like kortene stilt opp etter hverandre, men du får bare se et kort hver dag ;-) Så du må komme tilbake i morgen for å se et nytt et. Motivene på kortene er de nye motivene fra Pion Design.


Siden dere ser det fremste så godt er det kortet jeg begynner med.



Kom tilbake i morgen så skal du få se et nytt kort ;-)



Klem fra Henrikke

8 kommentarer:

  1. Kjempe flotte restekort - altid hyggeligt at besøge din side :0) Keep up the good work ...

    SvarSlett
  2. Disse var så delikate og gjennomførte. Utrolig søte! Tusen tusen takk for at du deltar hos oss!

    SvarSlett
  3. disse var nyyyydelige og jeg ble rett fristet til å lifte ;o)
    flott bruk av dieser og nydelige farger.
    og en super bruk av resteark.
    takk for at du deltar. klem pia

    SvarSlett
  4. Tenk å lage så fine ting av rester :) Nydelige kort, elsker formen og pynten du har brukt her. VAKKERT!!!

    Tusen takk for at du leker med oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  5. Kjempeherlige kort! Virkelig helt utrolig gjennomført! Tenker nok de som får et sånt kort skal bli fornøyd!!

    SvarSlett
  6. disse er virkelig gjennomført ned til minste detalj, elsker formatet også

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte kort! Og av rester liksom...utrolig hva man får til:)

    Takk for ditt bidrag til TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  8. Hei Henrikke.

    Flott blogg. Proff med alt du lager......kjempelekkert alt du har laget/vist oss.
    Er gjerne med i din mail "konkuranse"
    Min mail er: lene1970@gmail.com

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails