onsdag 15. juni 2011

Hjerte-dekorasjon

God morgen alle sammen :)

Nå har jeg to dager og 5 timer igjen før jeg er ferdig i Sogndal. Skal bare ha to eksamener først! :) Så tenke jeg skulle legge ut litt "Glede i hverdagen". Jeg har dekorert et hjerte fra Panduro. Har brukt gråpapir som du får hos Jysk, Princess og lignende. Stemplet et tekst-stempel rundt omkring og festet det på vet hjelp av dobbelsidigteip. I tillegg har jeg også brukt avispapir noen plasser :-) Så malte jeg med decopage (samme som på påskeegget, linken finner du her). Tok to lag for å være sikker. Så har jeg pyntet med blomster og annet stasj .






Legger hjerte mitt inn i disse utfordringene:

Ha en fin dag! Så håper jeg alle sender meg lykkeønskninger på eksamen :-)

Stor klem

9 kommentarer:

  1. Lykke til!!!
    Dette hjertet var jo skikkelig lekkert da!!! Og det er viktig å huske gleder i hverdagen!!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert hjerte Henrikke! Og lykke til med eksamen.

    SvarSlett
  3. Lykke til! Og et skikkelig flott hjerte du hadde laget:)
    Klem Bente

    SvarSlett
  4. For et utrolig nydelig hjerte!
    Og masse lykke til på eksamen! :-)

    Klem, Gro

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott hjerte du har laget, nyyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  6. Så flott det ble!!! Nydelig!

    SvarSlett
  7. Nydelig hjerte.

    Takk for at du deltar.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  8. For et vakkert hjerte :)
    Tusen takk for at du deltar på Trykkpressa-utfordringen denne måneden:)

    SvarSlett
  9. Utrolig nydelig hjerte!! =)
    Tenker denne er koselig å ha på veggen!
    Takk for masse inspirasjon!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails